Mr&Mrs hairy

Daisypath Anniversary tickers

lil IZZ AQEEF

CafeMom Tickers

Tuesday, December 23, 2008

sisterhood

angah+ME+mommy+dinie..sori nabila,ko lmbt sgt time tuh..


waduh2..time ni tgh bulan mengambang penuh!!start la sakit pewot..sakit pinggang..sakit tekak,mcm org tua kate sorang bro cute tu kt i!hehehehehe

since tgh full house,semua ade kt umah ni..nabila tgh cuti sem mgg depan dh kene blik,tp xingat dunia cuti mcm heaven kt umah ni..my married sis,angah tiap2 mlm angau kt husband die..chit-chat dlm laptop nih..and my lil sis, dinie yg dah nk masuk secondary school..gals school,dh beso adek2 aku nih..tp xleh lawan i yg paling besor nih..hahahahha

lately mmg nafsu mkn aku tahap maximum,xlapar pun leh mkn!my mom slalu pesan "jgn mkn byk2, nnt G" hahahahaha..mak mmg lawak!!mmg worried gak masalah ni,slowly i try not go to lunch,having nestum for bfast,kalo dh lapar sgt,mkn roti kismis..blik umah baru mkn nasik..tu pun sukat beb..tahan!!kene disiplin..

cepat je mase berlalu, lusa aku cuti till awal muharram,azam baru?? hari2 kene berazam..semangat!!

rindu kt wak!nk cal,t mcm xde topik..nk cite topik paln tahun depan mcm malu2 kucing la wak..hehehehe,nnt la..cuti kismas kite cal wak k!!kalo wak jumpe aku nih mesti terkejut,aku dah gemok montel!hahaahahaha

k la..nk filter gambo2 kawen angah ni,nk pilih tuk print album!!

No comments: