Mr&Mrs hairy

Daisypath Anniversary tickers

lil IZZ AQEEF

CafeMom Tickers

Tuesday, June 14, 2011

NEKAD

nekad untuk mengupdate blog dengan lebih kerap. Since blog merupakan satu2nye app yg tidak diblok oleh ofis, dengan senang hati aku akan kerap update this blog.

nekad akses fb melalui balckberryku terchinta.huwawawawawawa

nekad utk kerja dengan tekun sepanjang minggu ni. sepanjang smlm aku study balik ilmu2 networking n system yg telah lame aku tggl!pagi ni dah ade meeting kick-off bersame unit IT.so, as usual, aku dpt kerja yg agak dijangka.handle lab ok..huhuhuuuhuu.kene wat proposal paper lg tu,haihh!

nekad aku sayang pada aqeef bucuk masham!ptg ni ambik die kt bbsitter mesti nk gomol2 peluk2 cium!mlm dah kene tido awal se awal 10mlm,huhuhuhuhu...pagi kene bangun awal kul7 g school.

3 comments:

Unknown said...

gud2.. update la selalu ek...

nabilah saraf said...

nekad untuk belanja adik2 takde? bwahaha

ZilaKE said...

xpuas ke asyik aku je blanje..tgg gaji nnt ye :P