Mr&Mrs hairy

Daisypath Anniversary tickers

lil IZZ AQEEF

CafeMom Tickers

Monday, March 19, 2012

Besties Til Jannah

sronok gile skali-skala En. Suami bagi greenlite to hangout wit my bestie without kid..hahahha

TQ Allah gave me this lovely caring funny frens to share ur weekend with:

Miss Sssal
Miss Jue
Miss Seema
Miss Ha
Miss Ai
Mrs Fazilah~

Yup,i'm the choosen one who are already married and have a kid..hihihi
Sronok ooo jadi anak dara jap tuk beberapa jam bersame anak dara tulen..
Makan,borak,gelak,gelak,gelak,makan,borak,gelak,gelak!such a fun activities ever!

Dorang ni hantar me balik ke rumah,singgah jap jumpe dorang punye fav auntie..iaitu my MOM Puan besar Juliah..suke mak aku berhug n kisses ngan dak2 ni..rindu katenye,lain kali dtg lepak lame lg..

Officially dorang dah sampai ke rumah saya n keluarga kecil kami tu..walaupun bersepah ngan kain x berlipatnye n toys si lil aqeef,tp dorang tetap puji rumah aku itu..hahaha Lain kali aku ajak makan2 potluck kt rumah aku ok~

Wei,aritu ade cite pasal burger bakar tu kan..aku cite dengan penuh ghairah to my husband,agak tergoda la jugak..hahaha..nnt aku roger2 korang jika mau try itu burger bertingkat!

Bulan depan kite plan lawat Miss Ha kt hospital ye,sebelum operate or after nnt..sian die..naseb naik bukan kanser kan..hahahaha~bengong la ko seema

Luahan hati aku dapat gak aku sampaikan kt kawan2 aku ni ptg tu..ade yg sebak~huhuhu..tp itu lah realiti kehidupan ade suke n duke..hanya mampu berdoa minta pertolongan Allah s.w.t

Setiap lepas solat,aku mesti doakan untuk aku berkawan ngan korang til jannah..amin :)

Love u all
InsyaAllah jika berkesempatan kite berjumpe lagi ye
Adios my frens

No comments: